چگونه ادغام تکنولوژی موبایل و رسانه اجتماعی سبب تغییر در تجربه خرید می شود؟

چگونه ادغام تکنولوژی موبایل و رسانه اجتماعی سبب تغییر در تجربه خرید می شود؟

چگونه ادغام تکنولوژی موبایل و رسانه اجتماعی سبب تغییر در تجربه خرید می شود؟-بلاگ عمدکس

1396/12/13

نویسنده : شیدا بختیاری


تحولات سیستم عامل های تجاری،  به طور مداوم در حال به چالش کشیدن جزئیات می باشد. مدت زمانی نیست که صنایع دستی و روستایی و فروشگاه های سنتی به فروشگاه های شعبه ای راه یافته اند. سپس فروشگاه های شعبه ای مستقل با مراکز خرید ادغام شدند. وارد اینترنت شوید ٫ مکانی که تجربه خرید به صورت فیزیکی را به سطح مجازی تبدیل کرده است.

به نظر می رسد که تجربه خرید کردن به شیوه ای نوین٫ به وجود آمده است که می تواند به طور موفقیت آمیزی تنها با جابجایی یک انگشت کامل شود. بیایید به دنیای پویای جدید٫ یعنی همکاری بین موبایل و رسانه اجتماعی خوش آمد بگوییم.

 

درخواست جهانی رسانه جهانی

مصرف کننده های امروزی قبل از خرید٫ به طور منظم از رسانه اجتماعی برای تبادل اطلاعات و شنیدن نظرات مردم درباره محصول مورد علاقه استفاده می کنند.آنها خدمات یا محصولات را به سایر افراد از طریق این رسانه توصیه می کنند.

بر طبق اطلاعات سرشماری ایالات متحده ٫ کاربرهای رسانه اجتماعی جهانی در آگوست ۲۰۱۴ به بیش از ۲ بیلیون کاربر فراتر رفته است. علاوه بر غول های بین المللی شناخته شده مثل فیسبوک ٫ لینکدین و توییتر٫ سایر کشورها مثل چین٫ روسیه و ژاپن٫ کانال های رسانه اجتماعی موفق دارند.

 

کسب درآمد در رسانه اجتماعی

به دلیل اینکه رسانه اجتماعی به طور گسترده در سراسر جهان استفاده می شود٫ کسب درآمد از آن بدیهی است. سیستم عامل های رسانه اجتماعی گوناگون در حال ایجاد استراتژی های کسب درآمد جهت پیشبرد فروش می باشند.

فیسبوک یک مکانی برای تست بتا،  که یک مجموعه از دیدگاه های چند رسانه ای است٫ در شهر نیویورک می باشد. .Twt2pay  یک پلتفرم تجاری اجتماعی است که مردم را قادر می سازدتا اقلامی را در توییتر از طریق توئیت کردن هشتگ تبلیغاتی محصولی که آنها می خواهند٫ خریداری کنند.

 

تجربه خرید از طریق گوشی تلفن همراه

تعداد کاربرهای تلفن های هوشمند در سراسر جهان به بیش از ۲ بیلیون در سال ۲۰۱۶ ٫ به نمایندگی از بیش از یک چهارم جمعیت جهان خواهد رسید. موبایل به عنوان یک گوشی ارزان قیمت و ارتباطات داده مقرون به صرفه تر جهت جمع آوری سرعت تعیین شده است و به طور گسترده در سراسر جهان قابل دسترس می باشد.

ترکیب موبایل و تبلت ها٫ هم اکنون ۳۸ درصد از تمام بازدید صفحات وب در سراسر جهان به حساب می آیند. لپ تاپ ها و کامپیوترها کاهش ۱۳ درصدی در اشتراک گذاری ترافیک وب در مقایسه با سال گذشته داشته اند که ۶۲ درصد از بازدید صفحات وب را به خود اختصاص داده اند.

با توجه به اینکه خدمات تلفن همراه مانند واتساپ ٫ ویچت و پیام رسان فیسبوک در حال دستیابی به رتبه بندی بالا در رسانه های اجتماعی در برخی از بزرگترین کشورهای اقتصادی جهان هستند٫ به نظر می رسد که بسیاری از رفتارهای دیجیتالی ما هم اکنون متمرکز بر خدمات تلفن همراه می باشد.

 

اگر شما در ذهنتان این فکر را دارید که مردم در هر جایی تلفن های هوشمندشان را همراه دارند٫ این به طور وضوح نشان دهنده اتحاد بین موبایل و رسانه اجتماعی می باشد.با استفاده از گوشی های همراه هوشمند٫ کاربران به طور اتوماتیک اطلاعات خود را بالا می برند٫ نام یک کمپانی و یا یک برنامه کاربردی را در هر زمان و مکان در گوگل جستجو می کنند. درج دکمه خرید در پلتفرم رسانه اجتماعی یا برنامه های کاربردی تلفن همراه٫ خریداران را قادر می سازد تا معاملات را سریع تر و تنها با جابجایی یک انگشت کامل کنند.

 

خرده فروشان می توانند فروش خود را گسترش دهند.

خرده فروشان می توانند این تجربه خرید جدید استفاده از رسانه اجتماعی و موبایل را به مصرف کننده های نسل بعدی با هزینه نسبتا کم پیشنهاد کنند. مشتریان بالقوه را می توان در رسانه اجتماعی جهت تشویق گفتگوهای دوطرفه٫ بررسی و تبادل اطلاعات مورد خطاب قرار داد. این نوع از تعاملات طبیعی٫ الهام بخش وفاداری بلند مدت می باشد.

 

با توسعه برنامه های کاربردی تلفن های همراه کم هزینه یا با اضافه کردن کلید خریدبه پلتفرم رسانه اجتماعی٫ خرده فروشان می توانند به این نوع از تجربه خرید سریع و بهینه که امروزه توسط خریداران در خواست می شود٫ اطمینان پیدا کنند.

علاوه بر این کسب درآمد از رسانه اجتماعی در گوشی های هوشمند٫ سبب شده تا خریداران که با سایر افراد جهت دریافت نظرات آنها مشورت می کنند٫ مرحله پرداخت را تقریبا بلافاصله پس از این انجام دهند.


برچسب‌ها :

نظرات درباره

لطفا برای گذاشتن نظر خود را درباره این محصول فیلد های زیر را پر نمایید


[ نظر شما بعد از تایید نمایش داده خواهد شد ]